نخ بیلر (پرس)

نخ بیلر در صنایع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و ضمن تامین سلامت محصولات در پروسه بسته‌بندی، کیفیت آن‌ها در حمل‌ونقل و نگهداری را نیز تضمین می‌نماید.

دستگاه‌های بیلر ماشین ‌آلاتی هستند که برای فشرده‌سازی فرآورده‌های مختلف کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته و این محصولات را به صورت مربع و یا دایره بسته‌بندی می‌کنند. ماشین‌های بیلر برای انجام کار بسته‌بندی از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌کنند که تحت عنوان نخ بیلر یا “Baler Twine” شناخته می‌شوند.

این نخ‌ها به دلیل فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و بسته‌بندی مناسب تولیدات کشاورزی، جایگاه بسیار مهمی در این صنعت داشته و جزو محصولات بسیار کاربردی به ‌شمار می‌روند. نخ بیلر علاوه بر اهمیتی که در پروسه‌ی بسته بندی دارد، ماندگاری مناسب محصول در انبار را نیز موجب شده و همین موضوع اهمیت دوچندان این نخ در صنعت کشاورزی را به‌دنبال داشته است. این محصول علاوه بر کشاورزی، برای بسته‌بندی تولیداتی که نیاز به نخ‌های بادوام دارند نیز مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای فراوانی دارد.

گروه صنعتی تابان نخ با توجه به نیاز بازار و در راستای تامین خواسته‌ی مشتریان، اقدام به تولید نخ بیلر باکیفیت بالا نموده و این محصول را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این محصول از جنس پلی پروپیلن تهیه شده و وزن آن نیز در بازه ۴ تا ۷ کیلوگرم قرار دارد. نخ بیلر تابان از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و برای مواردی چون: پرس و بسته‌بندی علوفه و سایر محصولات صنعتی که برای بسته‌بندی آن‌ها به نخ‌های با مقاومت بالا نیاز است، کاربرد دارد. گروه صنعتی تابان نخ در راستای مشتری مداری و تامین رضایت مشتریان خود، امکان سفارشی ‌سازی نخ بیلر این شرکت را فراهم آورده و خریداران می‌توانند محصول مورد نظر خود را در رنگ دلخواه سفارش دهند.

از مهم‌ترین مزایای نخ بیلر تابان می‌توان به کیفیت بسیار بالای این محصول و عدم پارگی آن حین کار اشاره نمود. این نخ علاوه بر اینکه مقاومت بسیار بالایی در مقابل پارگی دارد، برخلاف برخی از محصولات موجود در بازار، کش نمی‌آید و کیفیت مطلوب خود را در شرایط مختلف حفظ می‌کند. نداشتن گره، پارگی و پرز، از دیگر مزایای جالب توجه نخ بیلر مجموعه صنعتی تابان نخ بوده و این محصول را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌سازد. ویژگی بسیار مهم دیگری که سبب محبوبیت این محصول شده و آن را در مقایسه با رقبای خود در جایگاه بالاتری قرار داده، متراژ بالای این نخ و کاربردی بودن آن در صنایع مختلف است.