نخ عمامه ای

یکی دیگر از نخ های پرکاربرد در زمینۀ کشاورزی نخ های عمامه ای هستند. نخ های عمامه ای نخ هایی هستند که بیشتر در دستگاه های دروگر جغجغه ای برای بسته بندی گندم به کار می روند. استفاده از نخ های بی کیفیت می تواند منجر به بریدن نخ حین کار و در نتیجۀ آن ایجاد وقفه های طولانی در کار شده و در نهایت موجب اتلاف وقت و افزایش هزینه ها خواهد بود. بنابراین استفاده از نخ های با کیفیت و مطمئن بهترین و هوشمندانه ترین است. نخ های عمامه ای تولیدی گروه صنعتی تابان نخ جزو با کیفیت ترین و مطمئن ترین نخ های موجود در بازار هستند، که بسیاری از کشاورزان سال هاست آن ها را به کار می گیرند و استفاده از آن ها را به هر برند داخلی یا خارجی دیگری ترجیح می دهند. کاربرد این نخ ها تنها در کشاورزی نیست، برخی از مشتریان ما به دلیل محکم بودن، امکان استفاده آسان، راحتی و قیمت مناسب این نخ ها، در مصارف دیگری نیز آن ها را به کار می گیرند.

هنگام خرید نخ های عمامه ای باید خصوصیاتی مانند کشسان بودن نخ، داشتن جنس خوب و پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش را مد نظر داشت. نخ هایی که این خصوصیات را دارا باشند کار بسته بندی را آسان و خیال شما را از پاره نشدن نخ راحت کرده و در اثر قرار گرفتن طولانی در زیر نور نیز خورشید نمی پوسند.

شرکت تابان نخ با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب تر و با کیفیتی بالاتر نسبت به بسیاری از تولید کنندگان دیگر توانسته است محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید کرده و در نتیجه همواره جزو پرفروش ترین نخ ها در بازار باشد.

یکی دیگر از نکات مثبت خرید از شرکت تابان نخ، امکان انتخاب و سفارش رنگ نخ مورد نظرتان است. این یکی دیگر از تلاش های تابان نخ برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود است.

خصوصیاتی که گفته شد بخشی از نقاط قوت گروه صنعتی تابان نخ در تولید و توزیع محصولات به مشتریان خود است. مجموعه ویژگی هایی مانند استفاده از مواد اولیۀ‌ درجه یک، و دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف، همراه با امکان انتخاب رنگ و ضخامت و طول نخ ها، و ارائه همۀ این ها با قیمتی مناسب، ویژگی هایی هستند که کمتر شرکت تولیدی نخ های کشاورزی مشاهده خواهید کرد.