نخ های مخصوص

گروه صنعتی تابان نخ به موازات تولید نخ های کشاورزی، شامل انواع نخ های بیلر(پرس)، نخ های دروگر، نخ های تابیده، نخ های عمامه ای، و همینطور نخ های کادویی و انواع طناب، اقدام به تولید نخ های مخصوص و دارای مقاومت خیلی بالا برای استفاده در مشاغل و صنایع مختلف نموده است. این نخ ها نیز مانند سایر نخ های تولیدی این مجموعه جزو بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال اقتصادی ترین نخ های موجود در بازار هستند.

از جملۀ این محصولات، نخ های مخصوص جهت استفاده در کارخانجات تولید انواع تسمۀ پلی پروپیلن است. تسمه های تولید شده با استفاده از نخ های شرکت تابان نخ به دلیل استفاده از مواد مخصوص، دارای مقاومت خیلی بالا در برابر فشار و اصطکاک و سایر عوامل محیطی هستند. شرکت تابان نخ محصولات با کیفیت بالای خود را برای بسیاری از کارخانه های تسمه سازی در سراسر کشور ارسال می کند. بکار گیری نخ های با کیفیت و با دوام تابان نخ موجب شده است که تسمه های تولیدی این کارخانه ها نیز جزو بهترین ها در بازار باشند.

یکی دیگر از کاربردهای نخ های تولیدی این شرکت، استفاده در گلخانه ها و کاربردهای مشابه است. تابان نخ در حال حاضر نخ های مورد نیاز بسیاری از گلخانه ها و مجتمع های تولید سبزیجات و سیفی جات را تأمین می نماید. این نوع از نخ های تولیدی تابان نخ به دلیل داشتن جنس خوب و در عین حال مقرون به صرفه بودن، مشتریان زیادی دارند.

به دلیل آنکه ممکن است بسیاری از این نخ ها مدت زمان زیادی زیر نور آفتاب قرار بگیرند، لازم است در مقابل اشعۀ خورشید دارای مقاومت خیلی بالا باشند. نخ های تولیدی تابان نخ به دلیل ساخته شدن از مواد مخصوص کاملاً ضدآفتاب(Anti UV) هستند. این نخ های UV دار با قرار گرفتن طولانی در مقابل اشعۀ ماوراء بنفش پوسیده نمی شوند و از بین نمی روند. و رنگ آن ها بدون تغییر می ماند.

در مواردی ممکن است رنگ نخ ها نیز برای مشتری مهم باشد. و برای کار مورد نظر خود به رنگ خاصی نیاز داشته باشد. تابان نخ امکان انتخاب رنگ بسته به سلیقة مشتری را نیز فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند رنگ نخ مورد نظرشان را نیز انتخاب کرده و سفارش دهند. همانطور که گفته شد به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه، رنگ این نخ ها در اثر عوامل مختلف طبیعی ثابت باقی می ماند.

ضخامت نخ ها و طناب ها در مواردی برای مصرف کننده از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین، تابان نخ  این نیاز مشتریان خود را نیز در نظر گرفته و امکان انتخاب ضخامت بسته به سلیقة مشتری را نیز فراهم کرده است. به این صورت مشتری می تواند تمامی پارامترهای مورد نظر خود برای انجام کارش را به کارشناسان ما، که دارای دانش و تجربة زیادی در زمینة تخصصی خود هستند، اعلام کرده و بعد از مشاوره با آن ها در نهایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهد. و بعد این نخ ها در بخش تولید مطابق با سلیقة مشتری تولید شوند. تابان نخ آمادگی تولید انواع نخ ها با ضخامت ها و رنگ های مختلف متناسب با سلیقۀ‌ مشتری و با توجه به نیازهای او را دارد.

یکی از چشم اندازهای شرکت تابان نخ از بدو تأسیس، علاوه بر بازار داخلی، صادرات محصولات خود به بازارهای خارج از ایران نیز بوده است. و امروز، گروه صنعتی تابان نخ، بعد از 30 سال تلاش و کسب تجربه، و با بکار گیری مواد مخصوص و مرغوب و رعایت استانداردهای جهانی توانسته است در حوزۀ صادرات محصولات خود نیز بسیار خوب عمل کند، و خوشبختانه در حال حاضر علاوه بر تأمین سهم قابل توجهی از نیازهای داخلی، انواع نخ صادراتی را نیز به کشور های مختلف صادر نماید. این شرکت به دلیل استفاده از علم روز و تکنولوژی های پیشرفته و رعایت استانداردها و با به کار گیری مجهز ترین ماشین آلات برای تولید نخ ها و آزمایش دقیق تولیدات خود،‌ رضایت کامل خریداران خارجی را نیز به دست آورده است. و مهم تر از همه اینکه، گروه صنعتی تابان نخ توانسته است با افزایش تولید و صادرات خود به نقاط مختلف جهان نقش خود در پیشرفت اقتصادی کشور را به خوبی ایفا کند.